Alkalmazásfejlesztés, üzemeltetés, bevezetés

Operátori- és ügyfélszolgálati feladatok

 

Megoldásainkkal biztosítjuk az alkalmazások működésének feltételeit, az adatok integritását, naprakészségét, szabályozzuk a hozzáférést. Operátoraink és Telefonos Ügyfélszolgálatunk a hitelintézeti szektorban szerzett sokéves tapasztalattal rendelkeznek. Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszerünk napi 24 órában áll partnereink és ügyfeleik rendelkezésére, szakképzett operátorokkal és korszerű IP alapú telefonhálózattal biztosítjuk a rendszerek supportálását.

A partner ügyviteli- vagy számlavezető rendszerével összekötött IVR menü segítségével lehetőséget biztosítunk speciális egyedi funkciók lekérdezésére:

  • számlaegyenleg,
  • termékinformációk,
  • kirendeltségi- és elérhetőségi adatok,
  • Home Banking, Internet Banking és POS szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés.

Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszerünk keretén belül biztosítjuk a panaszkezelés technikai támogatását, a bejelentéseket a törvényi előírásoknak megfelelően kezeljük. Interfésszel rendelkezünk több hitelintézeti szektorban alkalmazott számlavezető rendszerhez is  (pl. BOSS, Moonsol, EuroBank). A bejövő hívásokat minden esetben rögzítjük, hogy ügyfeleink által bármikor visszakereshetőek legyenek. A szolgáltatás igénybevételéhez egyedi a 06-21/24-24-xxx hívószámot biztosítunk.

Operátoraink az erőforrások és rendszerek biztonságos és naplózott távoli elérésével az előzetes egyeztetések alapján kialakított alkalmazás támogatási feladatokat végzik:

  • adatbázis rendszergazdai feladatok ellátása: operátori tábla kezelése, jogosultságkezelés, backup-restore, adatbázis paraméterek állítása, patchek betöltése, rendszerkörnyezetek kialakítása, rendszerellenőrzés, rendszerkapcsolatok kezelése,
  • alkalmazás rendszergazdai feladatok: felhasználói tesztek eredményei alapján verzióbetöltés, tesztelés támogatása, mentés, archiválás, visszatöltés, hibajavító csomagok betöltése, kapcsolattartás a szoftverszállítóval,
  • operációs rendszer üzemeltetés,
  • rendszeres napi rendszerüzemeltetési feladatok (pl. nyitás, zárás, GIRO küldés/fogadás, stb.).